Bye bye sweet '16

31 december....ik ben niet zo'n terugkijker, maar op oudjaarsdag kun je er niet omheen...
Vandaar een ieniemienie terugblik. Dit zijn m'n best bekeken 9 foto's van Instagram van het afgelopen jaar: 



M'n best gelezen blogpost ging over kleur, deze. Eigenlijk scoorden al m'n posts over kleur goed. Ik ging namelijk aan de slag met verschillende kleuren voor Flexa en we werden nog blijer van ons huis.  


2016 was zoet, goed. Echt een mooi jaar gehad, werk en privé, ik hoop jij ook! Ik hoop dat 2017 hetzelfde brengt. En natuurlijk heb ik daar zelf al wat plannen voor gemaakt.  

Voor 2017 liggen er al wat nieuwe projecten op de plank. Ook kleur ik nog even door, want de plannen waren nog niet af. Kleur is en blijft fijn en we gaan een onderdeel in huis aanpakken waar we (nog) niet tevreden over zijn. De raambekleding. 
Met m'n kralen kun je me in maart zien op een nieuwe beurs Creative Life in Utrecht. Ook zin in. 

En verder heb ik goede voornemens. Voor een beter en gezonder leven, natuurlijk, maar ook om meer structuur aan te brengen in mijn werk. Ik doe uiteenlopende projecten, heb m'n eigen webshop, blog, vrijwillige activiteiten en soms is het allemaal best veel. En ik denk dat meer structuur gaat helpen om alles toch te kunnen doen. Focussen op 1 project past (nu) niet bij me. Misschien gaan keuzes nog volgen, maar vooralsnog ga ik de Pomodoro methode eens toepassen. Strenger worden in de tijd. Daarover meer in januari...

Maar eerst lekker het jaar uitluiden...

Wishing you a happy New Years Eve! 

Ik wens jullie allemaal een mooie jaarwisseling en een fantastisch begin van 2017. Alle goeds! 


xxYz



Reacties

Een reactie posten