Juni 2016 the sunny side

Twee keer met je ogen knipperen en een dag, een week, een maand is om. Niet normaal. 
Had veel plannen om te bloggen en te delen, maar verder dan Instagram kwam ik eigenlijk niet. Vandaar een beeldverslag in vierkantjes van juni 2016. Maar zonder de regenfoto's, dan lijkt het nog wat ;)) 

This post is about my month in squares. Without the bad weather pics. So June seemed quite ok ;)) 




We fietsten door het dorp en bewonderden de molen met de weidebloemen er omheen 
We dronken een smoothie van meloen en aardbeien, 
We zagen mooie bomen langs de snelweg en waanden ons in Toscane 
We prikten heerlijke worstjes en druiven in een paar komkommers en noemen het een Snacktus 
We waren boos op de slakken die de halve tuin leegvraten en keken vol verbazing naar deze aliens uit de natuur
Ik maakte veel kettingen en die werden snel verkocht allemaal 
De avondvierdaagse werd een driedaagse vanwege het weer 
En de was kon ongeveer twee keer buiten hangen in de maand tijd dat ik meedeed met de Brabantia Love Nature Pledge (30 dagen geen droger), wel heel fijn een droogmolen!



Ik bezocht mijn ouders en bewonderde de meiboom in hun dorp
En kocht er aardbeien en asperges 
Ik leverde kettingen aan Twee21 die in een mum van tijd verkocht waren 
En graveerde in planken om originele bedankjes te maken
En ik maakte armbandjes voor het hockeyteam van m'n meis, omdat ze kampioen waren geworden
We kochten een stoere tuinkachel voor vaderdag bij Teus 




En uiteraard genoten we van de bloemen om ons heen. In de vaas, onderweg, in de wei. 
En in de tuin, maar we waren dus niet de enigen, de slakken waren ons vaak al voor geweest. 
(ps een filmpje kun je zien op mijn IG-account).
En verder gingen we nog naar de Bodyguard, hadden we een gaaf optreden met het koor en maakte ik plannen om een muur te verven, zie vorige post, en zo vloog de maand om.

Kijk, als je de regen wegdenkt, was juni gewoon best ok :)) 

Hallo juli, laat je de zon schijnen? 

Fijn weekend! 

xxYz 


Reacties

  1. Lieve Y. Leuk boeiend verhaal en een mooie foto impressie. lfs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt en ziet eruit als een fijne maand juni!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Alet, het was natuurlijk een supernatte herfstmaand, en nu alweer regen, we raken er al aan gewend, maar blijven liever vooral de zonnige kant onthouden, is gewoon fijner :)) Hopelijk bij jou beter weer. Fijn weekend!

      Verwijderen
  3. Ugh die regen! Ik ben alleen de afgelopen week al een ontelbaar keer nat geworden. En dan zodra ik binnen ben, gaat die ... zon schijnen! Echt, ugh. Maar goed, van jouw foto's word ik wel weer vrolijk, al die mooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah lief Karlijn! Jammer de regen wordt er niet minder op he. Extra genieten dan maar als de zon tussendoor een keer schijnt...fijne zomer! xx

      Verwijderen

Een reactie posten