Inspiring . Coloring our kitchen walls with Flexa expert



Het is vakantie. Lekker de tijd om de bezem door het huis te halen en wat klussen uit te voeren die al even lagen te wachten. De muur in de keuken wou ik graag weer even onder handen nemen. Ik had namelijk de mogelijkheid om de Flexa Expert verf uit te proberen. Een verf die tegen een stootje kan. Dan zijn we maar vast klaar voor alle baksels, soepjes, smoothies en kerstgerechten die we willen gaan (proberen) te maken de komende dagen. De sauzen, soepen, yoghurts en olijfolie die onze muren gaan ontmoeten, die vegen of schrobben we er met gemak weer af. 

This post is about painting the kitchen wall, with a special product. Expert paint, this paint can easily be cleaned with a damp cloth while cooking, baking, or whatever kind of dirt may appear on your walls. 

Verven bleek een leuke klus te zijn, waarbij m'n meis me goed kon helpen, want het allerleukste is om de dingen s a m e n te doen. Dat is ook wat mij betreft een van de grote plussen van vakantie hebben. Tijd om samen iets te ondernemen dat niet met de usual dingen zoals huiswerk of sporten te maken heeft. 








Ook fijn om de hoek waar de voederbakjes van ons kattentrio staan opgesteld even op te frissen met Flexa Expert verf. Ik had de bakjes vanaf kattenooghoogte überhaupt nog nooit bekeken...;)




De muren waren al grijs dus de Expertverf in Indrustrial Grey dekte in een keer al perfect. Het ziet er weer netjes uit. En dat moet ook wel, want we hebben een open keuken. Dat was ook de reden dat we kozen voor een 'aanwezige' kleur. Zodat de keuken onderdeel werd van het interieur. Er staan naast de gebruikelijke keukenattributen altijd wel bloemen, of planten op ons aanrecht, of zoals nu een triplex kerstboompje met verlichting.






Ik wens je hele fijne kerstdagen. Hoop dat je de tijd hebt om even uit de dagelijkse sleur te stappen en te genieten. Van je fijne huis, je lieve gezin, vrienden of familie, je hond, kat of je tuin, je boek, kerstmarkt, een mooie film, uitslapen, stedentrip of etentje. Wat je ook doet, geniet! 

Wishing you a lovely, merry, happy Christmas and holiday with your family, friends, dog, cat etc. Enjoy whatever you do... 

xxYz







Reacties

  1. Lieve Y.
    Wat ziet het er netjes uit en super gezellig. Leuk om het samen met Lola te doen. Mooi resultaat. We zien elkaar. liefs Nienke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooohhh gezeliig, alsof ik aan je keukentafel zit. Het ziet er warm, strak en gezellig uit. En de foto van de kattebakjes vind ik zoiets stylistisch hebben...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten