Inspiring . ShowUP!

In spring de bocht gaat in...

Dat is wat erin me opkwam toen ik terugdacht aan het showUP event dat ik afgelopen maandag samen met Wendy van beeldSTEIL bezocht in de Expo in Haarlemmermeer. ShowUP is een hip toonaangevend inkoop- in inspiratie-event voor (web)winkeleigenaars. Je vindt er louter fijne shops en merken. Ook een mooie gelegenheid om de mensen achter de merken (weer) eens live te zien en spreken en om bekenden te ontmoeten. 
Zo vond ik het erg leuk om Jurianne Matter te ontmoeten. Een bijzonder inspirerend en creatief persoon. Alleen dat maakte het al de moeite waard.

Last week I visited showUP. An inspiring trade event where (web)shop owners can see (and order) the new collections of designers and brands. 

Ook bloggers, pers en stylisten lopen er rond. Zelf heb ik aardig wat petten op de laatste tijd. De tip van je niche vinden is iets wat bij mij nog niet helemaal gelukt is. Daarvoor komen er teveel andere leuke dingen op mijn pad. Maar goed. Met de vele petten op heb ik het event ook bekeken en als blogger vind je hier nu mijn verslag :) 


Om in woorden de sfeer en trends te benoemen: bloemen, birds, tropisch, botanisch, handmade, papier, kleur, kleur en nog meer kleur, verzameling, quotes en...chocola ;) Het is maar goed je er niks kon kopen, nou bijna niks dan. Want bij de stand van BasisHome met de chocolade van Simply Chocolate kon ik me niet meer inhouden hoor. Al was het alleen maar om de sticker op het potje. En dat het papiertje om je verkoopwaar tegenwoordig net zo belangrijk is zag je ook aan de aanwezige verpakkingsleveranciers en natuurlijk aan de stand van Happy Makers Blog. Een creatieve werkspot van Monique van Vlinspiratie, waar je kon zien hoeveel leuks je kunt doen met papier. Tja, ik werd er gewoon heel vrolijk van, van al dat moois. Hoop dat de winkels waar ik kom, hier hun collecties hebben aangevuld ;) 

Words that describe the main trends at the event are for me: flowers, birds, tropical, botanical, handmade, folded, paper, color, colorful, collect, quotes and chocolate... 



Let the spring begin, ik heb er zin in :)
Happy weekend! 

xxYz






Reacties

  1. Ben er niet geweest maar leuk om via jouw verslag en foto's er toch wat van gezien te hebben. Fijn weekend, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was erg gezellig, wat goed dat jouw Simply Chocolate nog onaangeroerd is!
    De mijne heeft de foto niet gehaald :) Fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het andere 'busje' ging als eerste open ;)) echt zo lekker! xx

      Verwijderen
  3. Wat was het leuk he?! Jammer dat ik je niet gezien heb maar dat komt vast goed binnenkort. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt leuk! En we komen elkaar vast weer een keer tegen. Kan niet anders :)) xx

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Thx Arda, leuk dat we jou en Isabel daar ook tegenkwamen :)) xx

      Verwijderen

Een reactie posten