Nice to Meet . Stuffed Shadows


Moet even iets delen met jullie. Iets waar ik heel enthousiast over ben, zonder er ook maar een in mijn handen gehad, of zelfs live gezien te hebben....Het gaat over een nieuw ontwerp van Marte Haverkamp. Marte ontmoette ik 2,5 jaar geleden tijdens een Designers ontbijt dat georganiseerd werd door ReStored, je kunt het hier teruglezen. Mijn blog was nog kakelvers. Het kan geen toeval zijn dat dit in dezelfde week gebeurde als ik mijn eerste Meet the Blogger Conference bezocht (afgelopen weekend zat ik zelf in de organisatie van dit event!)

Ik ben Marte blijven volgen via Facebook en vind het prachtig wat ze maakt. Het thema schaduw heeft haar helemaal te pakken en ze exposeerde al op verschillende plekken met haar kunstwerken. 
En nu heeft ze iets nieuws....iets waar ik dus heel hebberig van word en jij vast ook: de Stuffed Shadows! Een serie knuffeldieren van wolvilt, een grote en een kleine van elke soort. Simpel, strakke lijnen en toch o zo aandoenlijk!  

I'm in love and I have to spread the news! I never saw them in real life, but I just love them because they are simple with emotion. I'm talking about the Stuffed Shadows, designed by Marte Haverkamp. Well done Marte! 






Vanwege de Kinderboekenweek sorteerden we onlangs de boeken van de kinderen weer eens. Elk jaar krijgen ze alledrie een boek in deze week. We kwamen Raad eens hoeveel ik van je hou, Lieve Woordjes en Waar ben je, Kleine Beer*  weer tegen..... je kent ze vast. Dat warme gevoel dat ik heb en had bij het (voor)lezen van deze boekjes krijg ik terug bij het zien van deze knuffels van Marte.

The Stuffed Shadows remind me of the books I read to my children like Guess how much I love you, Tiny Words and Sleep Tight, Little Bear. Please check in at the just opened Stuffed Shadow Hotel and find out more about these cuties! 




Voor meer info check je in in het pas geopende Stuffed Shadows Hotel
Echt doen hoor, ziet er super uit! 
En wat dacht je van deze reuzeschattige Stuffed Shadows. Just gotta love them. 



*ps nog even de boekjes op een rij: 
Raad eens hoeveel ik van je hou - Sam McBratney & Anita Jeram
Lieve Woordjes - Carl Norac & Claude K. Dubois
Waar ben je kleine beer - Martin Waddell & Barbara Firth

Benieuwd wat jij vindt van de knuffels. 

xxYZ

Reacties

  1. Deze zin zeker leuk! Hoe vaak zit de kracht van iets niet in de simplicity..!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten