DIY . Have yourself a blue & bunny Easter!

De kinderen vieren vandaag Pasen op school en zijn straks een paar dagen vrij. Tijd genoeg om samen nog wat leuke dingen te maken voor het weekend. Onderstaand wat ideetjes die ik verzamelde op mijn Pinterest board Easter & Eggs. Wie weet zit er ook wat voor jou tussen.

Today a few DIY-ideas for Easter. I found the must wonderful painted eggs on Pinterest and some funny and cute bunnies. Have fun! 

Prachtig, deze gemarmerde eieren in indigo kleur. Deze zijn mijn favoriet. De werkbeschrijving van Stephanie Gerber inclusief mooie fotografie vind je hier



Een mooie verzameling eieren in 'ombre' stijl. Afkomstig van de site Country Living.




Misschien dat we nog iets maken met kralen en een haasje. Hier gefotografeerd op het mooie papier dat bij de 101woonideeen zat. 




Op design-shimmer vind je deze schattige bunny's:




Een printable voor dit haasje is te vinden op Sweet Paul Magazine




Kleien is altijd leuk. De werkbeschrijving voor dit lieve bunny-schaaltje van Alice & Lois vind je hier




En deze had ik vorig jaar op al mijn blog staan, maar post em gewoon nog een keer omdat-ie zo leuk is. De Paashaashaarband van mijn meis was in mijn vaas terechtgekomen en dat moest waarschijnlijk zo zijn :) 




Meer ideeen vind je op Pinterest
Veel plezier met de Paas-voorpret! 


xxYZ 


Reacties

  1. Mooi, die ombre eieren, eens kijken of zoiets lukt met de tabletjes eierverf.
    Gezellige en zonnige paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn er veel leuke ideeen he?! Ik vind de gehaakte mutsjes van Martine ook zo leuk, heb je die al gezien? Pasen is eigenlijk niet zoiets voor mij, al dat familiegedoe! Maar misschien ga ik mijn moeder maar eens verassen door de eieren te versieren :) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Karlijn, heb er zelf ook niet zoveel mee, maar met kinderen kom je vanzelf in zo'n Flow...

      Verwijderen
  3. Jaaa die ombre eietjes zien er wel heel gelikt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :)) mooi beeld he, heerlijk om op pinterest te 'scheumen' . Xx

      Verwijderen
  4. Wow, die ombre eieren zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten