December gifts #3 . van CreaSint naar Kerst

Zoals ik vorige post al schreef, afgelopen vrijdagavond mochten de Creasint-pakjes opengemaakt worden. Ik was heeeel nieuwsgierig maar heb toch gewacht. En wat was het de moeite waard!
In mijn pakje zat een hele lieve brief van Eline en een door haar gemaakte prachtige adventskalender. Wow.....ik was er stil van, zo gaaf. En nog steeds als ik alle pakjes door mijn handen laat gaan. Het is met zoveel zorg en aandacht gemaakt en dat allemaal voor mij. Eline ook op deze plek, nogmaals ontzettend bedankt! En Imke van Lovejohnny, dank voor dit superleuke initiatief. 





Like I mentioned earlier I joined Creasint this year. Meaning that you get one present and you make/give one. Has to be handmade together with something bought or found especially for the receiver. Eline of the blog Eline Pellinkhof made me the most loveliest Christmas calendar. Thank you Eline and thank you Imke for organizing Creasint :) 

Eline gaf me een aantal tips wat ik ermee zou kunnen doen: bijvoorbeeld op een prikbord, of alle envelopjes op een rij op een plankje aan de muur, in een grote schaal, met kleine knijpertjes aan een stuk draad als slinger, of in de kerstboom. Ik koos voor de slinger die nu hangt aan de zijkant van de boekenkast (ps zie je het kussen liggen dat ik kreeg van Karlijn via de Blogswap). Ik vond het zonde om de pakjes al open te maken, omdat ik er eerst foto's van wilde maken....maar vanavond begin ik hoor! :)) Op haar blog Eline Pellinkhof vind je nog meer foto's en wat Eline zelf kreeg als kadootje.






En ik mocht een pakketje samen stellen voor Annelies van AlliHoppa. Via het lootje dat ze had ingevuld kreeg ik wat informatie en uiteraard bezocht ik haar blog en Pinterestpagina. Ze is net als ik gek op Zweden en schreef laatst op haar blog iets over een Dalapaardje die in Zweden erg prijzig zijn en uiteindelijk vond ze een erg fraaie bij een kringloop. Ikea verkoopt trouwens ook Dalapaardjes. De laatste keer dat ik in Zweden was, was ik ook op zoek naar zo'n paardje. Nergens te vinden in de omgeving waar wij zaten. Gelukkig kon ik toen vanaf ons vakantie-adres via Accessorize Your Home een mooi vergelijkbaar paardje laten verzenden naar mijn moeder ter gelegenheid van Moederdag. Topservice! Maar ja als je in Zweden bent, is het natuurlijk leuker er daar eentje te scoren. Toen ik er een aantal jaren geleden was kocht ik een paar paardjes, al wist ik toen nog niet precies voor wie. Nu kon ik Annelies blij maken met de laatste twee paardjes van toen, een magneetje en een sleutelhanger.

Verder maakte ik voor haar een slinger van houten kralen en hing daar door mijzelf gemaakte sterren van fimoklei in (zie hiervoor mijn blogpost nav een Dawanda competitie) en papieren kerstklokjes van de Hema. Op haar blog AlliHoppa kun je lezen wat ze ervan vindt en ze plaatste er mooie foto's van.

And I made a chain with wooden beads and handmade stars and Christmas paper bells of Hema. On the blog of Annelies you can read and see whether she liked it or not. Take a look, she made beautiful pictures of my gifts. 






Later deze week meer berichtjes. Heb zoveel te delen, alleen niet de tijd om dagelijks te bloggen. Maar er volgt een bericht over een Duits E-magazine en ik zal ook wat laten zien van ons eigen kersthuis :)

Later this week more about a German E-magazine and our own Christmashome :) 


 Enjoy December!* 

xxYZ

Reacties

  1. Hi Yzette, Wat heb je een leuke blogpost geschreven! En geweldige plek voor de slinger zo aan de kast! Een ereplaats. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yz
    Wat een geweldig leuk cadeau van Eline zeg. Ben er jaloers op. Je weet ik ben een groot fan van haar en nog steeds heel blij met haar gesigneerde agenda 2014.
    lfs Nienke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk! Jij bent goed bezig deze maand :) Wat maak je toch mooie en leuke dingen. Het cadeau van Eline is ook leuk zeg, hij hangt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En jouw spulletjes hebben ook een mooi plekje gekregen. Heel blij met al het leuks deze maand :) x

      Verwijderen
  4. Wat een mooie envelopjes heb je gekregen van Eline, wat een werk zeg! je hebt ze een goede plek gegeven aan je kast. Veel plezier ervan. Zelf heb je ook een mooie slinger gemaakt.
    Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Pascale. het is inderdaad genieten. Bij jou ook he :) x

      Verwijderen
  5. Die creasint, ik moet volgend jaar toch beter opletten! Te leuk! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten