BLOG1

Bloggen, facebook, linked-in, twitter, etc etc. SOYZ is nog niet helemaal thuis in de sociale media, maar het wordt tijd. Dit is mijn eerste blog. Een blog waarmee een plakboek ontstaat van de inspiratie die ik her en der opdoe en tips en tricks die ik graag deel. Veel plezier. Enjoy!

In de januari-nummers van diverse woonbladen vind je beeldmateriaal over de huizen die ze neergezet hadden op de Woonbeurs Amsterdam 2011. Een jaarlijkse must-see! Afgelopen keer was ik met Wendy van beeldSTEIL bij de BLoggers Meet Up.   

de natuur speelt nog steeds een grote rol in het interieur


stal je verzamelingen uit en toon lef met kleurgebruik en -accenten

Tot zover mijn eerste bericht, de komende tijd zal de blog steeds meer ingevuld en aangekleed worden, hopelijk kom je nog eens langs. Fijne dag! 



Reacties